Cum se creeaza o aplicatie CEEPUS

1.     Fiecare persoană, cadru didactic sau student, îşi face personal un cont pe site, aici.

2.     Aplicantul îşi alege una dintre reţelele în care Facultatea de Construcţii este parteneră şi apoi universitatea la care doreşte să meargă. Se recomandă citirea informaţiilor de pe site, legate de mobilităţile în ţara ţintă.

3.     Aplicantul ia legătura cu Conf.dr.ing.Anca Constantin pentru a verifica disponibilitatea locurilor şi perioada în care se poate face aplicaţia, în funcţie de structura anului universitar la fiecare dintre parteneri.

4.     Aplicantul creează aplicaţia online. Paşi:

  • Click pe butonul Your Mobility Application;
  • Click pe butonul Create a new mobility meniul Action.

 

Cum se editează o aplicaţie?

  • Se selectează anul academic în curs.
  • Click pe butonul Edit.
  • Se completează rubricile formlarului, urmând instrucţiunle de pe site.
  • Se trimite aplicaţia în sistem, apăsând butonul Submit.

 

Aplicantul poate cere asistenţă tehnică online apelând  butonul Live Support!

 

Cum se urmăreşte o aplicaţie deja trimisă?

O aplicaţie trebuie aprobată la patru niveluri, după cum urmează:

1.     Facultatea de Construcţii, Universitatea „ Ovidius”.

2.     National central Office (NCO) Romania.

3.     Facultatea din universitatea Gazdă.

4.     National central Office (NCO) din ţara Gazdă.

Aplicantul urmăreşte pe site CEEPUS acordarea aprobărilor. El va fi informat, pe adresa de e-mail înscrisă în aplicaţie, în momentul în care aplicaţia lui este aprobată/respinsă.

5.     Aplicantul trebuie să dea ACCEPT  mobilităţii, după ce a primit toate aprobările. Bursa–lună se acordă numai mobilităţilor acceptate de aplicant.